Is that you, is it true..?

Ååååhh vad glad jag är! Ponnyn gick super då vi red dressyr idag!!!!! =D
Hon gjorde jätte fina galoppombyten och lyssnade riktigt bra, Kunde fatta rätt galopp från halt, hon ryggade jätte fint och gick super!!! (Y)
Något glad jag är att jag köpte henne! Efter 1år och snart 8månader har hon under den tiden blivit riktigt fin! <3
Ibland undrar jag om jag gjorde rätt val, för så mycket tid och energi jag lagt ner på att få henne fin, Men jag har fått svaret: Den tiden var värd allt! Hon är dom en helt ny ponny!<33
Längtar tills vi kan börja hoppträna på riktigt nu då det blir vår/sommar (Sand underlag)
För så fin som hon blivit i dressyren kommer nog hjälpa henne ute på hoppbanan en del :)
Bara att kunna byta galopp enkelt och lätt :)
Åååh kan det bli sommar och tävlingar nu?
Jag vill kunna träna på riktigt!! :D Kunna hoppa banor, Hoppa högre hinder och inte vara lika rädd för hur underlaget är!
Shikira, Till sommarn kommer vi oxå visa vad vi kan :)
Just nu skulle jag inte ens kunna ha en tanke på att byta henne mot någon annan, Det skulle inte gå!
Jag skulle ångra mig stort den dagen! Så de är ett bekymmer vi lämnar bakom oss, Vi lever i nuet!<333

Shikira
*1997
E: Okänd U:Okänd
Dansk Import
Äg: Josefin Strömberg
j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback