It's a voice of someone else

Kom nyss hem från stallet, Idag vare dressyr träning :) & ridbanan var skottad så man kunde rida där (Y) Hon var väldigt spänd i början men efter ett tag började hon lugna ner sig och lyssna bättre, Mkt volt arb. Även lite skänkelvikning i skritt då hon var så stressad då vi prövade i trav så vi satsade på lite mer skritt jobb idag :) Men i slutet var hon jätte fin, Släppte i nacken och hade ett bra stöd på bettet =) Så som hon gick i slutet kan hon alltid få gå ;)
Just nu så gör jag inte så mkt, Bloggar som ni så ser ;P Haha och så lyssnar jag på - broken strings
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på? Ngn idé vad man kan göra en Fredag? :) Funderar på att fara och hyra film imorgon men har ingen och se med och då äre inte lika roligt, + att jag inte vet vad jag ska se :) Tipsa mig? =)
Nå nu ska jag iaf logga in på msn och sitta där hela kvällen :) Puuuussss<3333
a Systers vovve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback