It's not the same without you

Vänner kan man få vänner kan man mista,
Nya vänner é svårt att hitta iaf en vän som du,
en vän som brydde sig & hörde då jag behövde prata ut,
Du sa att du brydde dig du sa att du menade det,
du sa att du inte skulle lämna mig!
 Jag sa samma sak till dig, Men något har gått snett.
Det behövs bara ett felsteg och sen är allting borta,
Du förstod alltid när något kändes svårt,
när jag behövde prata fanns du alltid där,
Du brydde dig du lät inte orden bara gå
Varför ska det vara 7 mil mellan oss?
Att behålla vänskap är inte alltid perfect,
Men våran skulle ha klarat de lätt!
Vart gick allt så jävla snett?
Jag saknar alla skratt med dig,
Alla sms som betydde något för mig!
Snälla låt de bli en gammal dröm,
Jag vill vakna upp och veta att du står vid min sida,
Höra din röst och veta att ingen behöver lida,
Hitta felet och du är bra, För vad finns det annars att hålla kvar?
Du betyder mycket för mig, Du förstod mig som den jag är,
Du var inte som många andra var, Du var äkta!
En vän som du är inte lätt att hitta, Varför trampade jag snett och lät allt brista?
Ibland är livet svårt utan dig, Det är därför jag behöver dig!

Sometimes isn't real friendship easy to save, but I have save you in my heart, 'Cause you are a real friend! :)

Kommentarer
olli säger:

fint skrivet, saknar dig med... vet inte vad som gått fel, men allt är inte ditt fel!

2009-03-25 | 22:56:03
Bloggadress: http://ooooolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback