It's true that Friday 13th is a day with problems!

Det är bevisat! Fredag den 13:e ställer bara till med problem, iaf nu!
Imorse då jag och Lisa kom till stallet gick jag till Kiras box, hon brukar alltid stå med huvudet över box kanten och se glad ut, Men inte idag .. hon stod med huvudet hängande nere vid golvet, hade inte ätit maten, inte ens från igr kväll .. Så jag ringde mamma som sa att vi skulle gå ut och promenera med henne, Så vi gick 15min, ringde mamma igen som sa att min syster var på väg, Hon kom och kollade och lyssnade på Kiras mage, men hon sa att vi skulle fortsätta gå! Så for mamma från jobbet och kom och tittade på henne, Och så tempade vi henne, och de var typ 37,6 Så ringde mamma veterinären (Ingrid) men hon kunde inte kma för hon var ute på jobb..:/ STRESSIGT! Så hon ringde veterinär stationen som sa att vi skulle ge henne parafinolja och gå ut och gå med henne 10min varje timme, och sen ge henne 0.5kg hö var 45:e minut, Och så sa dom att vi skulle ringa om det blev sämmre lr ngt, Så vi har hållt på sådär sen imorse, Uscha just Fredag den 13:e, för 1år sen och 8månader precis idag på Fredag den 13:e fick jag henne, Och så blev det såhär idag..:'( Men hon verkar må bra nu, De är folk i stallet nu och så, så vi ska dit på ca 1 timme så måste jag ut och gå med henne så hon inte blir sämmre, och så ikv då min syster slutar jobbet måste hon fara dit och gå med henne ett tag .. Varför just du vännen? Hoppas verkligen det ordnar sig för dig, Jag skulle inte klara mig utan dig!<3

..Det är bevisat, Fredag den 13:e ställer bara till med problem!
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback