Jag överlevde ;D

Haha jag dog inte då dom tog blodprov, men kändes gjorde det! ;O haha jag hade seriöst haft bedövningen på armen 2 timmar innan och kände iaf när hon stack! och hon stack vid kl 10.00 och jag har knappt ngn kännsel i armen ännu ;D
Haha men jag dog iaf inte ;) Sen var jag in på Häst å fritid, men hittade inget för allt var så dyrt! ett mässing bett kostade 395:-  ;O å så prövade jag en GPA hjälm, och jag vill INTE ha ngn! dom var hel läskiga!!! Haha så jag slipper lägga ut 4.700:- på en ;P sen prövade jag Tretorn stövlar och sånna vill jag ha!!!! :D helt obeskrivligt sköna å gå med! =) (Y)
Sen köpte jag en turkos tunika/linne å ett par jeans leggings påm Gina (: å örhängen o en snodd med en stor svart blomma :P å godis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback