jennifer hudson - spotlight

Olli la just in min blogg design x'P tack =) haha hon måste fixa en till sak sen, den där j*vla texten som är ivägen .. jag tror inte jag ska pröva för jag var ju väääldigt "bra" på sånt! x'D Har iaf sett klart Save the last dance2 filmen, tycker dock 1:an var bättre! Men den var bra 2:an oxå .. men nja, jag föll för 1:an! hittade just en sida där man kan kolla filmer man kan hyra på ICA ;p Då kan man kolla och "förboka" dom o bara hämta dom på ICA lr ngt om jag fattade rätt, Hittade många jag vill se ... =) Vet någon om d finns ngn bra "dans" film? har ju nu sett: Step up to the streets2, save the last dance (1 & 2) tror jag ska se typ: kärlek på hal is, i hennes skor lr ngt sen ;) Nu ska jag söka mer musik .. haha de har blivit en rutin o göra de ;P Puuussss på er!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback