Jordin Sparks - One Step At A Time


Sometimes I wish that reality was a silly dream,
sometimes it is not real life as easy as everyone thinks,
 but lucky I only dreamed that my life is actually pretty good
;)

Idag gick skoldagen lekande lätt, Hade inga jobbiga lektioner lr så.
Idrotten var väldans chill för vi hade dans :)
Efter skolan for jag till mormor & morfar & gjorde lite svenska jobb ..
..Haha & så åt jag middag dära x)
Sen for ja väll hem vid 16.15 ngn gång, Satt mig vid datorn ..
Sen kring 18.00? for jag till stallet,
Red dressyr med Shikira och de gick jätte bra ..
..Haha fast i början var hon rädd för 2 rådjur ^^
Sen i slutet blev hon sten lat och då skulle jag rida med spö,
Men vad tror ni knase gör då? Jo om man springer så behöver man inte jobba!
Så då fick vi diskutera de hela ett tag, Sen i slutet var hon fin och kunde till å me galoppera fint!
Haha vi lekte lite hoppekipage (Som vi igentligen é!) med att öka galoppen osv :)
Nå nu sitter jag här .. var ut m hunden för ett tag sen, Ska väll gå o äta tror jag (:
Sen blire datorn & så .. bara 2 skoldagar till sen är påsklov!!!! ;)
Ska höra m Frida å dom om vi ska göra ngt då? :)
Se ngn mer läskig film? x'P haha Frida du vet ju hur de gick sist ;D
Haha nejdå vi valde inte alls ngn "läskig"? inte så läskig så man knappt vågade gå ut efter de? x'P nej då! ^^
Haha men då kan vi väll lyckas hitta ngn ännu läskigare o vara några mer så man kan skrämma upp varandra,
Hehe de é mkt roligare ;)
Nå nu ska ja gå o äta å duscha,
Pööööössss hejs!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback