Jovist .. jätte "roligt"!

Gissa vem som ska till Sundebyn idag? Nej men inte jag nejdå! Fy fan, Å ta blodprov för å kolla diabetesen, Jag kmr dö ju!
För den som förstått är jag jätte fjållig å ta blodprov, Haha så jag måste ha sån där bedövningssalva på armen 2 timmar innan dom ska sticka ;)
Men sen blire Lule =) Chill dag för mig men först måste jag ju ta de där satans blodprovet! Huvva!!!
Försöker intala mig själv att det inte är farligt eller gör ont, För sist när jag hade tagit de och haft bedövningsalva i drygt 2 timmar kände jag INGENTING! Men de är ju några månader sen och jag är inte så säker på det nu ;) Asså att de inte gör ont :P Men gud vad fjållig jag är, Jag om ngn borde väll inte bry sig? Men näe .. blodprov är en annan sak! ;) å så luktar de sjukhus och då blir jag ännu mer nervös, hur roligt tror ni de är och gå in där när jag för snart 3år sen bodde där i 2 veckor, Ja 2 veckor! och inte frivilligt heller. Men de var då jag fick diabetes .. tror jag ska hålla andan i ca 30min? går de ;) hahaha .. nu är jag nervös kan jag tala om!

Kan blogga ikv om jag inte dött efter blodprovet? Jag é nervös .. kan ngn smsa med mig så jag inte behöver tänka på det?

Puuuuuuussss på dej!<333
d
Hahaha jag kunde inte låta bli å ladda upp bilden, för sådär tänker ungefär jag ;) Ok inte riktigt då .. men nästan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback