Justin Timberlake - What Goes Around...Comes Around

Sitter hos Lisa, Vi har nyss ätit och nu sitter vi här och chillar ett tag :)
Vi ska snart gå tbx till stallet och gå på promenad med Lilleman och Berry, Har redan ridit "Kakan" :) de gick mkt bra!
Vi red först ett varv runt kvarteret och sen for vi och travade dom efter snedbacks vägen, Sen dressyrade vi lite på ridbanan och så for vi och travade den där vägen igen, Lr jag och Kakan räääsade en liten bit ;) Vilket hon tyckte var roligt =) Mkt pigg poa pålle :D (Y) <3 Haha jag tror jag ska satsa på att bli B-ponny ryttare på "heltid", Haha men jag tror inte jag skulle ha den tiden tyvärr ...=/
Nu ska jag kolla på pix och sen ska väll Lisa å jag gå ut o gå med busponnyerna ;) Haha dom är vääääldans charmiga då vi flätat manen och svansen på dom =) Pöööööösssss hejs <33333
a Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback