Lucky day or something like that I think..

Skoldagen idag har varit hel rolig, med MKT skratt (: Haha så kan de gå om man är med Lisa & Frida! =) (Y)
Haha sen då vi hade HK skulle jag, Lisa & Frida göra risotto lr va de nu heter, + att vi skulle göra bröd, men våran bröd bakning, vad säger man om den? mjöl krig lr ngt sånt? ;) Rolig dag med 2 knas personer (Y)
Kan även berätta att nästa helg drar jag och Kira till Kalix RF och tävlar hoppning =) Ska bli jätte roligt =D
Vi ska då hoppa 50-60cm och en LD =) tror de kmr gå rätt så bra, känns så, för jag och Kira litar så bra på varandra nu, känns de då som! =) Ska och träna lite cavaletti m henne snart =) Med dom nya "cavaletti blocken" :)
Kan även tala om att på matte diagnosen idag spikade jag det med alla rätt =D känns super bra (Y)
Näe nu ska jag till pållen :) Puss å kram!<333 Ikv blire msn och plugga SO samtidigt!
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback