Mjo, självklart!

Idag börjades dagen vid halv 9, och jag var dö trött eftersom jag såg film igr kväll, såg halva igen typ dirr efter jag sett klart den ;) Haha normalt? x'P Sen somnade jag efter typ en halv timme ;O ja var inte trött igr kväll juh ..!
Skrittade Kira på banan ett tag, och lite "cool" ponni jag har, Hon blev inte rädd då det rasade ner ett helt snölass bakom henne ;D hon bara hoppade iväg en bit<3 Men väldans pigg var hon, och där satt jag barbacka med gummi bett i hennes mun, lyckat!
Sen har ja varit hos Lisa och fotat å filmat då hon hoppat Bobbo =) Dom hoppade som högst ett räcke på 1meter :) Sen så red jag han ett tag, han fick bli dressyr poa då jag red ;) Haha x'P och jag hade Lisas längd på stiglädren så de såg ut som att jag skulle vara jockey ^^
Näe nu ska jag äta middag och sen tror jag att jag ska vara flitig och fara och springa ngn kilometer med vovven =) Känns som jag skulle behöva det,Jag har faktiskt kondis så jag orkar det ;P ska ta tid oxå och jämföra på typ ngn veka här sen? =P Näe bäst och äta och vila lite och sen vara flitig och göra så då, Puss hejs<3 Kan blogga sen och logga in på msn och vara social dära =) Undra om de är så bra och springa då man är förkyld? äh vi ser väll ;D
a Min vovve =) En Tibetansk terrier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback