Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscuous

Kom hem för ett tag sen, Från mormor å morfar då ja ätit middag där.
Har även hunnit göra .. hör å häpna nu: 7 kapitel till kärlekshandboken! ;O Stolt över mig själv! (Y) Jag tror inte jag behöver göra så många fler ;D
Just nu sitter ja å kollar/hör musik på youtube, Just nu hör jag på Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscuous, Tror jag ska byta till Nelly Furtado - Runaway ^^
Sen blir de å se TV och så, Satt å kollade bilder på datorn nyss och hittade en då jag é liten och red lektion på Star =) Shises så söt han  var! <'3 .. Vila i frid älskling..<3
Näe nu ska jag fota lite m systemkameran (: Kan blogga senare ;) om jag orkar..;]
Pöööööössssssssss!<3333

Är i behov av musik tips, KOMENTERA ngn låt som du gillar! :)
rty

Kommentarer
Anonym säger:

lil rain-adore you

2009-03-30 | 19:31:28
e.n säger:

bäbä vita lamm är alltid en bra hit!

2009-03-31 | 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback