Nelly Furtado - Runaway

Den låten som jag har som rubrik é grymt fin! Lyssna på den! :)
Nå iaf så skulle jag färgat håret idag, Men ska göra de på påsklovs veckan ist eftersom vi bara går skola till torsdag o sen är ledig veckan efter (;
För då ska Elli färga de åt mig =) Bra för både henne å mig, hon får träna (hon går frisörprogramet) & jag vet att ngn som kan de hela gör de ^^
Iaf så kommer jag bli blond efter de (inte jätte ljus blond, ska fixa bild) ;D Shiet vad jag saknar min hårfärg jag hade förut! Men Elli ska färga de så jag får den färgen jag vill (Y) TACK! =D  Men nog lär de ju se annorlunda ut .. för de är länge sen jag hade blont hår ^^
Och då ska jag inte färga bort det heller, inte ens om jag börjar lessna på färgen, för får jag tbx de till den färgen jag vill ha, då fåre vara så oxå! =)
Näe nu ska jag gå och äta och sen ska jag se film/TV och sova ;D ja é jätte trött o ska endå inte göra ngt spec idag så då kan jag sova ^^ Vill ni ngt får ni smsa mig, har ju gratis sms så jag kan alltid svara =)
Puuuusss på Er!<333
a
Typ sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback