Oooh back @ home!

Kom nyss hem, Varit till Haparanda en sväng, Vi skulle igentligen på lantmanna då dom sku haft 30-70%rea på hästsaker, Men jodå, vist var de så .. KNAPPAST! Typ på nå få utvalda saker dom inte fanns i storlek lr ngt ;S hittade ett par jätte snygga ridbyxor men då kostade dom ju därefter då de inte var rea på dom..:/ så dom fick tyvärr inte följa med mig hem, Sen var vi på stadium och på inter sport, Hittade dock inget, Jo en jätte läcker jacka men den kom inte heller med mig hem, Kännde inte för att lägga ner pengar på en nu, Men snygg var den! Grön ;)
Sen var vi in på candy world, asså shiet va mkt godis ;O Haha man kunde knappt välja sig ngt! Men de blev iaf lite gott :)
Sen in på sko affären, hittade fina skor där men har alldeles för många hemma! ;D Så for vi hem, orkade int fara på den där gallerian på gränsen, Men hemma på chili hittade jag mig 1tröja & en T-shirt =) Typ corallröd lr ngt i den stilen (:
Igr kväll såg jag film som jag skrev jag skulle göra, men började med den vi 21.45? så jag var klar med den kl 23 ^^
Såg Systrar i Jeans och den var bra!!!! Mkt bra!! =D men lite rörig i början men då man sett kanske 10 min började man fatta den :) Ska se den andra systrar i jeans filmen idag då vi äger den oxå (: Till de blir de dricka, popcorn å godis =) Mmmm .. längtar! ;D Lite tråkigt och se själv bara... Ska snart till stallet och mocka och hämta in pållarna, lr ok vid 4-halv 5 ska hon komma in =P sen blire väll middag, datorn och så se film :D sen imrg ska jag till Lisa och fota då hon hoppar Robban (: Ska bli roligt =)
Näe nu får de vara bra med bloggandet på de här inlägget ;)
Pöööööözzzz!<333

Lite av det jag ska beställa från H&M :)
hm Hårspänne/brosch
hm Örhängen
hm Armband
hm Sandaler jag fastnade för (:
hmJacka, Den ska bli min! (Mkt snyggare i H&M´s katalog då den blev suddig här)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback