Pampiir .. de é inte en liten poa inte! :)

Idag har jag varit med Frida & Lisa (: Vi var till KRF och red i ridhuset, kom dit vid 1 och då hade inte Lisa kommit så då svamlade Frida & jag på under tiden tills hon kom (:
Frida red Pampiir, såg jätte fint ut! =D (Y) Till Frida: Du kan tävla "Bambi" i dressyren nästa vecka! =)
Sen tyckte Frida jag skulle pröva rida jätte hästen, och inte tackar man ju nej ;)
Haha kände mig som en myra på en elefant lr ngt i den stilen, Ni vet 183cm .. de é inte lite de! =) & ganska maffig av sig (:
Men han var jätte fin, hade världens mjukaste trav! ^^ Sen så gjorde vi lite galoppombyten osv och han var verkligen fin :)
Haha och så fick vi prova på lite bus oxå, haha ngt bocksprång lr typ iaf, men ja satt kvar, de kändes bara som att man satt på en gunghäst x'P Tack Frida för jag fick prova rida han =) <3
Sen så skulle Lisa oxå pröva rida han (: hihi de såg ganska roligt ut =) Men dom var oxå fina, men Lisas ben gick nog inte så mkt längre nedanför sadeln :)
Sen skulle Lisa skritta hem med Bobbo och då var jag kvar med Frida i stallet och fixade åt Pampiir och sen satt vi i sadelkammaren och svamlade x'D Inte kan jag ju säga att jag haft tråkigt idag inte! =)
Thanxz för en rolig dag knasbollar ;)

Bloggar senare ikv med :) Puuussss!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback