PRAO! :)

Har som sagt Prao hela den här veckan, Najs och slippa skolan ^^ Hehe ... Nå iaf så kommer Lisa snart så är vi hos mig tills vi börjar kl 9 då de är närmast härifrån :) Vi ska väll; Fodra, släppa ut hästar, mocka, fylla miljoner av höpåsar, Rida osv :) Imorgon blir det nog hoppning då =) Bildbevis på att jag kommer hoppat Sunny ska ni få, om de é bra väder och underlaget på ridbanan  int blir sämmre så man inte kan hoppa? Vi får hoppas de hålls bra:)
Nu ska jag kolla på en film om en ponny som é till stalu, Filmen finns på youtube och ponnyn é socker söt!!!! :D <33
Ääh ni får veta mer om min dag senare nu måste jag hämta valpen som äter på tapetern! x'P
a Ser helt oskyldig ut? Men tro inte han alltid är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback