Shine like the sun

Tjoho, Kom hem från stallet för ett tag sen :)  varit och mockat och fixat allt klart till Shikira :) Ok om ni nu undrar så har hon VÄLDANS många smeknamn! Haha typ: Kira,Iris,Tiara, Frosty, Ja de var bara några av dom ;) Haha ..x'P
Näe nu ska ja pallara mej ner o äta lunch och sen jobba ihop lite mer pengar till mina Tretorn stövlar :) Ok att jobba kanske inte är så kul, Men det lönar ju sig för mig nu :) Syster frågade mig även vad jag ville ha då ja fyller år, Om ja ville ha en ny tävlings kavaj lr pengar till Tretorn stövlarna, O gissa vad jag valde? Pengarna såklart :) Om ni vill ngt lr så, Så smsa mig bara =)
Pööösss <3
, Nu väntar huset på en städning...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback