So close you can almost taste it

Hur glad blir man inte när man vaknar och ser att de är skinande sol ute? Men hur glad tror du jag blir när jag vaknar med den stickandes i ögonen och i ett rum som de känns som att de é typ 50 grader varmt i? Ehe .. inte så najs kan jag tala om!
Vaknade typ 07,30 och slöade ett tag och sen gick jag och åt frukost, Sen blev det att sätta sig vid datorn i typ 10 min och så ville hunden självklart ut, Och när jag gick ut fick jag typ en chock, Haha jag gick i shorts å min täckjacka å de var ngt hela kallt! :)
Blir att fara till stallet efter 9 och typ rida tror jag, Har Sunny idag oxå. Med Kira tror jag att de blir dressyr arb lr så (:
Ikv funderade vi (Jag & Frida & typ ngn mer?) på att se film, Ska smsa henne snart =) Fast hon sover nog ännu ;)
Vi tänker isf se ngt läskigt iaf, ös på med film tips! =D
Puss på Er!<333
w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback