Söndag 1/3-2009

Vaknade kring 7, Ställde mobilen o ringa då .. men tro inte jag vakande! Jag hörde hur de spelade musik men orkade inte öppna ögonen så jag bara tryckte på den lite så den blev tyst, Då skulle den vist ringa på 10 min igen! Och när den ringde då orkade jag inte somna igen så jag steg upp! Om ni nu undrar vrf jag skulle upp så tidigt så skulle jag duscha, sen vakna (Hahaha) o så äta o så till stallet, + att jag lovade mormor o se starten i vasaloppet ;)
Igr kväll gjorde ja inte så mkt, Satt vid datorn å på msn ... Tänkte se film men jag orkade inte, + att de é tråkigt o se sj!
Så när klockan var vid 22 ngt sånt så bestämmde ja mig för o gå o sova då ja endå inte hade ngt att göra, Smart val va? ;D
Nä nu ska ja gå ner o käka nygräddade bröd, sen åka till stallet o sen ska jag iväg till Krf o se å fota på Stina kursen! :) Sen blire nog o åka till Lisa en sväng å fördriva lite tid, Vad ska man göra på en Söndag? Hahah .. men tänk: nu äre lov hela veckan oxå =D Yes! <33
Pöööössss hejs!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback