Trött...

Var och kollade till kira efter jag ätit middag, Och så ledde jag henne 17minuter om jag ska vara precis ;) Hon verkar må bättre nu, Piggare af, men syrran é där nu och leder henne och kollar till henne :) Annars har de ju inte hänt så mkt idag, de var sista prao dagen, Ska till Lisa i helgen och fixa klart dom där prao frågorna och fixa uti nå bilder vi fotade på hästarna idag, och fota då hon hoppar Bo =) Förhoppningsvis hinner jag in till pch skaffa mig ett nytt minneskort till kameran och kanske in en sväng på chili, lr jag in dit, bestämmt enligt mig sj iaf (;
Slänger upp en "dagens" i brist på annat och nu ska jag gå och äta, sen se film och äta tårta till det :) Puusss<3

dagens kläder: Brun huvtröja och Blend jeans
dagens smink : Mascara only ;)            
dagens frisyr :
 Utsläppt
dagens låt : My life would suck without you - Kelly Clarkson
dagens saknad : Barraquda
dagens bästa : Helg :)
dagens roligaste : Lisa
dagens drog : mobilen
dagens köp : Frasse mat ;b
dagens godis :  Tårta (:
dagens finaste : finns många
dagens humör : Trött
dagens sämsta : Att Kira é sjuk :(
a Ska jag se den filmen igen? ;) Hah näe de får bli ngt annat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback