Rubriklöst!

Red dressyr med Kira imorse, kunde dock inte koncentrera mig ngt så de gick j*vligt dåligt idag ...
Så jag tror jag red henne i 35-40 min drf.
Smsade med Frida igr kväll och då sa hon att de gick en film på TV4 film och då såg jag den, fast mestadels bestod det av att smsa med henne .. kunde verkligen inte kolla på filmen! Sen så sa hon att de gick American pie och då såg jag det, det slutade kl 00.35 så då sen försökte jag sova, var inte ens trött och den var nog kanske 01.05 när jag somnade, För den som ville veta lyckades jag sova i 7 ynka timmar!
Har knappt kunna sova natten till Lördag heller, försökte sova kring 12 on the night, somnade, vaknade 06.05 lyckades somna efter 25 min, sov kanske 15 min, vaknade igen, somnade och vaknade .. Sen gav jag upp!
Näe nu ska jag försöka orka fara till stallet och borsta ponnyn så hon slutar släppa päls innan nästa helg, DU får gärna smsa...
Nå hejs, kanske orkar skriva sen, beror på....


Something feels so fucking wrong right now, I think I need to talk with you...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback