Utmanad av Sara!

Svara på frågorna och utmana sen 3 personer!

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
Jag skulle undra hur fasiken de gått till men sedan skratta tills jag dog 

Hur lång tid tar du på dig att skriva aslkdaskdalkkladkasdaslödaöslasöldölasalöskdaölskd?
Haha jadu .. jag har inte prövat x'P

Hur många skrivbordsikoner har du?
Ärligt talat så ..38 x'D

Hur gör man dig glad?
Man säger något så jag börjar skratta ,

Vilken är din favoritkroppsdel?
Haha ja en svår fråga, Typ ögonen   

Hur snabbt kan du cykla?
FOOORT .. Om det behövs x'P 

Vad har du för dator?
Stationär ..:/ (Heter de så?)
Vem är världens sexigaste?
Hemlis x'P

Vem älskar du mest i hela världen?
Nå en snäll & charmig person... 
Vilka språk kan du?
hahaha svenska , engelska och lite franska, om jag anstränger mig lite .. å svengelska ofc ;P

Kanin eller hare?
kanin

Vad säger du om jag säger 42?
74 

Favoritlåt?
Jennifer Hudson - Spotlight 

Cola eller fanta?
cola :)

Vad är du allra bäst på?
Hoppträna med Ponnyn :) å rida busiga ponnyer ;p

Favoritbok?
Inte en aning, typ: Sara & clownen som grät

Favoritfilm?
Save the last dance (1& 2) & Steep up 2 The streets 2

Favorituttryck?
Typ .. "de menar du int?!"

Kan du stoppa din lilltå i örat?
HAHAHAA, inte en chans!

Långt eller kort hår?
Håller med sara: tjejer långt, killar kort (y)

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
Lime grön ;P
Hur många brödrostar har du hemma?
1 .. behöver man flera?

Tycker du om anime?
  wtf ? O.O

Och manga då?
0-o

Vad bör folk veta om dig?
Att om jag börjat skratta åt ngt har jag väldigt svårt och sluta x'P

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
Typ Irland .. lr någonstans där man kan tävla/träna mkt med hästen/ponnyn :)

Vilka hårfärger har du haft?
blond, ljusbrun, Rött, Mörkbrunt, :P

Regn eller snö?
regn

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
Hmm .. typ Sibylla lr McDonalds ..

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
SOVER x'P <33

Mac eller PC?
Mac ;D

Hur många/vilka instrument kan du spela?
hahaha typ inget

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu?
Ja för de var inga roliga frågor..

Hur fort dricker du 153 cl cola?
  hmm, ingen aning, har aldrig testat

Vad är det pinsammaste du har gjort?
Inte en aning!

Bil eller motorcykel?
bil

Har du allvarliga psykiska problem?
hahaha vad tror de om mig ?

Är du socialare på nätet eller IRL?
haha båda

Favvogrupp/artist?
Leona Lewis, Lady GaGa, Chris Brown

Finaste färgen på ögon?
BrunBlåGrönBlågråGrönblå? spelar ingen roll ..

Är du sömnig?
lite

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
vem fasiken är de 0.o?

Hur många gånger om dagen äter du?
typ 4? lr de beror på vad man menar med att äta 

Hur många lampor har du i ditt rum?
3,typ? 

Biter du på naglarna?
Ibland, Om jag blir nervös

Whats your favourite scary movie?
hmm,  wrong turn (1& 2)  Black X-mas

Favoritdans?
Haha bra fråga, hjärnsläpp på va de heter!!! sånt dom dansar i Save the last dance filmerna (& då menar ja inte balett!!)

Vad heter ditt monster under sängen?
Tusse dammråtta?

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
hahahaha, ja ..

Hur stor skärm har du?
venne, men lagom iaf

Favoritparfym?
hmm, Håller emd Sara här oxå: hästlukt x'P

gör du just nu (förutom att svara på detta)?
Lyssnar på Jennifer Hudson - Spotlight på youtube (:

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
hmm, typ 9? x'D
Ska vi låta dig vara ifred nu?
Ja gärna de! 

Jag utmanar:
Emma:
http://emmaasundbergg.blogg.se/
Lydia G: http://lydiag.blogg.se/
Olli: http://ooooolli.blogg.se
& Dom som vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback