Vääääänta....

Väntar på att pappa ska ringa, Hittat en vespa jag vill ha å jag måste bara höra lite m han (:
Hehe isf får han fixa hem den oxå ;) ååh kan han inte ringa nu? Men jag ska då iaf få en vespa de é bestämt nu =D yes!!!!!
Haha i julas fick jag välja mellan en hoppsadel, en system kamera lr en vespa å nu kmr jag ha allt! ;D
Haha för hoppsadeln ville jag ha å den var jag lovad så jag fick den, sen så fick jag en system kamera i julklapp! ;O trodde seriöst inte jag skulle få en ;) Å nu kmr jag få en vespa (: HAPPY! :)
Hehe ^^ Snart ska jag nog åka till stallet och mocka o så, å sen ikv å rida efersom hon måste gå i veckan då jag ska tävla på Lördag :)
Nu ska jag bara vänta lite till på att pappa ska ringa o höra vad han tkr ;)
Tänkte ladda upp en bild på vespan men jag orkar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback