Vågar du vågar jag

Sitter med mobilen i handen & smsar med Natta (: Ovanligt jag har den i handen, Haha näe inte riktigt =p
Haha Natta var då iaf tidigare då jag smsade med henne på väg hem från Kiruna :)
Tänkte igentligen fara å rida men jag ids/orkar inte när de är snöstorm o så .. å så blire så jikla halkigt näre snöar på isen ..:/ Jag som faktiskt hade börjat tro att de kunde bli sommar någongång..
Kollade nyss på vespor och hittade en till, Mamma sku komma å kolla här på nå tag (:
Fick även igång min systemkamera igr!!!! ;D jag é glad! för de har typ stått: detta minneskort kan vara skadat, byt till ett annat. Men jag har inte haft ngt, Å så igr fotade jag lite med min digital kamera å kom på att den borde ha ett minneskort i sig, så jag kollade o de hade den! :D fast med världens sämsta minne men de duger tills jag fått ett nytt bra minneskort, åh mitt stackars minneskort med 8GB är helt trasigt..:/ hur dom nu kan bli skadade av att vara i kameran? Ska lägga ut lite bilder på pix här sen tror jag ;) Lr så blire på Onsdag ^^
Nå nu ska jag försöka få min syster och se på min TV ist så jag kan träna på att göra frisyrer =) kan försöka fota isf oxå (:
Jag kan faktiskt sånt här hyffsat bra ;) har färgat håret på henne, kan göra inbakade flätor osv ;P om ingen är så feg så skulle jag kanske kunna klippa oxå, kan ju klippa hästens man så den blir bra, jag kan klippa hunden så nog ska de gå ;)
Längtar tills påsklovet då Elli ska fixa mitt hår (Y) =D
Nå nu ska jag gå o tjata lite på min syster ;)
Haha jo btw, om ngn undrade vad jag gjorde kl 13.00-15.40 så sov jag faktiskt! :D haha jag skulle se TV men somnade i en reklam paus, övertrött lr så inte? ;) ångrar att jag inte satt vid datorn då .. men, men .. ni får faktiskt smsa om jag ska sätta mig där ;D jag har faktiskt ett liv att leva ^^)
Pööösss hejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback