What do you say to jumping off the edge?

När blickar sårar dig, När ord menas illa mot dig, Känner du smärtan på insidan? Du försöker behålla ett leende på läpparna medans klumpen i halsen bara växer och växer, Du känner tårarna tränga bakom ögonen och du skulle helst bara ge upp allt, Låta tårarna rinna nerför kinderna, Inte kunna förstå varför just dig? Varför av alla det just skulle bli din tur att få smaka på omvända ord, Blickar som gör ondare än att gå genom eld. Försöka förstå hur man kan göra så! Det är inte alltid så enkelt som de låter .. Låt de ta tid, Men låt dom inte få se hur dåligt du igentligen mår, Behåll leendet på läpparna, Var den du alltid varit förr, Om de så känns helt omöjligt kan det vara det du i slutet tjänar på!
Låt ingen få dig att sjunka lägre än den själv, gör den de är det ju bara för den haft samma känsla som den försöker ge dig: Att vara längst nere på botten och inte ha ord att orka kämpa sig vidare, Men låt ingen få dig att lämna din nivå, Stanna stadigt kvar, Håll ett hårt grepp om ditt liv, Ge en blick tillbaks? Säg det ditt hjärta säger åt dig, Samma sak som ditt huvud tänker, Låt dig inte skrämmas av andras blickar, av andras ord, Det är ju inte direkt så att dom tjänar något bra på att vara elak mot just dig, Snarare förlorar dom! För talar du bara sanning hela tiden är det lätt att säga att det är du som kommer stå som segrare, Om du så har dom där blickarna eller orden kvar, Så lämna dom bakom dig, Livet fortsätter om det så inte känns så just nu!
Hold on be strong! 
Nobody can bring me down, How much they even try, I stay on the same place with my both feet, I don't take the words so serious, I live my one life!

Självförtroende är inget som växer på träd, de måste du själv inse att du äger, Jag kanske inte heller har jätte bra självförtroende men nog bra att veta de här! Att jag inte förlorar på att tala sanning och leva mitt liv precis som jag vill, De är ju faktiskt mitt liv, så då behöver ingen lägga sig i och tro dom äger det, För nu äre så att jag bestämmer över det
Jag har nog med självförtroende för att säga att jag duger som den jag är, Säg ett skäl till varför det inte skulle räcka med att vara sig skälv? Det finns inget! You can not get myself to fall lower with words or glances! 
see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback