YES!

Idag så var praoen som igr, vi mockade, fodrade osv :P Sen så hoppade jag och Lisa Sunny och Lillus, de Gick super!!!! Bilder kmr på pix senare (www.JS-photo.pixbox.se) Vi hade gjort en liten bana lr ngt i den stilen ^^ Nog kan varmblod oxå hoppa nog (: Jätte fin och inte tittig på hinder lr ngt, jätte fin =)
Imorgon ska vi oxå mocka som vanligt och så, sen tror jag att jag kanske ska tömköra kira, Lr så får vi hitta på ngt annat med henne (: undra om de går och tolka..hm...
Nu ska jag iaf lyfta baken från stolen och gå ner och baka kladdkaka lr ngt gotti :) Pöösss hejs, laddar upp bilder senare, fast då på pix så glöm inte att kolla och framförallt KOMENTERA! =D Puuuuzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback