You can't play on broken strings

Kom hem från Pappa för ett tag sen, Åkte dit efter middagen och var då där :) Vi kollade på vespor å har nog bestämmt vilken jag ska få =) Tyvärr inte den jag ville .. men spela roll! Ska ju bara ha den i typ 3 år? (:
Äh blir nog bra iaf :) Ska prata m mamma sen å så ska jag kolla om ja får svar på en vespa vi mejlat på, lr ok jag mejlade  ;) Haha frågade pappa om va ja sku skriva så jag blev "vääärsta proffset" x'P
Sen var ja me pappa å handlade o fick mig en dricka, haha jag är typ beroende ;D men dom hade ingen cola på burk..:(
de é ju godast ... Hahaha!
Nå nu sitter jag ju här och vad gör jag annars då? Inte så mkt, Lyssnar på Broken strings, hörde den när vi var på ICA och så kom jag ju på att den é ganska bra (;
Funderar på att gå å kolla om de går ngt bra på tv? Men orkar inte gå till rummet, Fast de typ är kanske 4-5 steg dit? ;P
Ikv blire då iaf å se tv, blir å se på MTV som vanligt, Next (21.45) & A shot at love with Tila Tequila (22.10) Funderar på att gå å se: du är vad du äter, men ibland äre så jäkla äckligt! dom typ proppar i sig mat ! Uscha .. tänk å äta så mkt å så äckligt, haha låter som ja é värsta "bara äta bra mat" haha de kanske jag inte är, men endå! ofta man äter så mkt å så äckligt så ofta? Nå strunt i de, Nu ska jag kolla min pix (www.JS-photo.pixbox.se) å sen på www.hastnet.se å så ska jag nog gå å duscha å sen äta o sen se TV, vet inte föresten om jag orkar se Tila Tequila, vill inte missa när ja sett flera dagar nu .. isf får ngn smsa å hålla mig vaken! =)
Puuuussss på dej!<333
a Min störda söta vovve ;) <3 Nu vet jag vad jag måste göra ngn dag! Jag måte klippa henne, nu ser hon sådär halv ful ut x'D Men jag kan faktiskt sånt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback