You got a piece of me and honestly, my life would suck without you

Nyss ätit, Tänkte blogga innan jag åt men han inte :)
Idag har jag haft prao som alla andra dagar denna vecka :P De gick bra, Red lite dressyr med Sunny och hon gick jätte fint =) Blev rädd 2 gånger, haha ena gången för ett rådjur och andra gången för en buss som körde nere på vägen x'P
Men hon var jätte fin annars (: Har bilder oxå, Dom kommer senare på pixbox! :) Sen så har jag och Lisa mockat =) Mockade åt syrran idag oxå då hon fyller år och jobbar kväll, stackare! :/ Men när hon kmr hem blir de tårta :D inte alltid man fyller 20? ^^ Hehe .. ja uppskattar de bara för tårtan x'P va snäll jag é ;)
Jag och Lisa måste seriöst haft problem då vi mockade för då vi skulle hälla in spån så skrev vi: GRATTIS SANNA!
I det "gammla" spånet, fast med nytt rent spån så de syntes =) haha Lisa har bild på de oxå, Sen lyckades vi spilla ut en hel vatten hink x'D för handtaget på den lossnade och den var PROPP FULL! x'P Duktigt..!
Sen har vi fotat och så :)
Kollade i nya H&M katalogen igr och ska få beställa hem lite kläder som födelsedags present (: Bla en JÄTTE SNYGG jacka!! :D & den ska bli min! :D
Senare ska vi en sväng till Camilla å Lina och lämna ngn katalog, & prata häst I guess? ;P De gör man ALLTID när man ser/träffar hästfolk ;) hörs väll på namnet: Hästfolk? =D Fick även sommarens nya katalog av Horze, Hittade inte ngt snyggt när jag kollade, Snabb bläddrade dock så jag ska kolla senare, Näe nu sak jag nöta Kelly Clarkson´s låt - My life would suck without you, Den é grymt bra :) ...Cuz we belong together now, Forever united here somehow, Yeah, You got a piece of me and honestly, my life  (My life) would suck  (Would suck) without you ...

Kan fixa hela texten, Här har ni den (:

Kelly Clarkson - My life would suck without you!

Guess this means you're sorry
You're standing at my door
Guess this means you take back
All you said before
Like how much you wanted
Anyone but me
Said you'd never come back
But here you are again

Cuz we belong together now (yeah)
Forever united here somehow (yeah)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life)
Would suck (would suck)
Without you

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you

Cuz we belong together now (yeah)
Forever united here somehow (yeah)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life)
Would suck (would suck)
Without you

Being with you is so dysfunctional
I really shouldn't miss you, but I can't let you go
Oh yeah

Cuz we belong together now (yeh)
Forever united here somehow (yeh)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life)
Would suck (would suck)
Without you

Cuz we belong together now (yeh)
Forever united here somehow (yeh)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life)
Would suck (would suck)
Without you

w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback