About you now - Sugarbabes

Omg jag dör av värmeslag! Ok nästan iaf...hmpf...
Har iaf öppnat fönstret men de hjälper ju inte så mkt när de é varmt ute oxå ^^
nog é man ju smart...;)
Ska väll snart dra mot stallet, Har kanske 2 ponnysar & rida :)
Ok en ponny & en "stor" häst om jag sak vara exaxt, men ponny låter finare ^^ <3
Ska dressyra med Kira för fulla muggar, Lånar Spookies dressyrsadel med klossar ;)
Sen med Ladan ska jag kanske hoppa ^^
Hahaha omg de är jääääätte läääänge sen jag hoppade henne!
I sommras typ? ^^
Får väll hoppas båda sköter sig :)
Tänkte hoppa nå kryss och räcke/oxer med henne ;)
Nå nu ska jag gå oh äta, är hungrig ;D Hahaha...
Puss<3

Btw så red jag markarbete med Iris igr ^^
Gick bra :) Tränade typ omhoppnings svängar?
Skulle inte förvånat mig om övningen var för att träna de? (A)
Läste nog inte så noga...;)
Nå iaf travbommar (3st) sen 2 hinder typ 50-60cm (räcken med 2 galoppsprång mellan) å 4 galoppbommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback