Det gäller att våga för att vinna

Hola! De é nå fel me min blogg tror jag x) De går it o ändra om texten så den blir tjock lr sådär, lr lägga in musik..;/ Har iaf varit till stallet på morgonen och släppt ut pownii å fixat å så ;P Sen satt ja ute och fotade när syrran red lady, Satt ute i linne å lodis brallor på ridbanan och de blidde lite varmt kan ja tala om x) Sen när ja kom hem åt ja lunch och sen så har jag badat min hund! Haha a tyckte hon var så smutsig ^^ Kanske inte så arbets villig, tyckte hon mest stänkte ner mig med vatten ;D Nu ligger hon iaf under min säng å surar lr något xP Senare ska jag väll till stallet och rida, Ska hoppträna! ;D me like that! ^^ Bilder kmr de oxå för syrran ska fota ^^ (Y) Haha jo en lite rolig sak som "hände" idag i stallet, Jag o syrran var på väg hem o så ropar Fredric att vi sak gå till hö ladan o så när vi kmr dit så går de en höna i höet ^^ Haha den måste på ngt underligt sätt kommit med förra veckan när de hämtades hö ^^ Stackars liten och bott där i en vecka, it för ja gillar hönor dom är lite halv läskiga ;D Haha men nu ska jag skriva en svenska bok grej så ja KAN få högre än G i svenska :D Puss <3 / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback