Duktig liten flikkah ^^

Hahahah, satt uppe o kollade på TV o satt på msn o så fick ja ett sms av mamma ba - gå och diska, NU! Annars åker vespan.
Haha brukar väll inte alltid vara så jätte flitig och gå dirr hon säger ngt men nu gjorde jag faktiskt de ;D hon har sagt sådär förut oxå men kunde vara lite snäll och diska för en gångs skull ^^
Haha hoppas mitt förarbevis kmr imorgon? :) Då blir jag glad isf :) Då kan ja köra till stallet sj o rida på dagen om ja vill ^^ o typ ta mig vart jag vill ;) å om man kör till skolan så kan man fara någerst på mitt långa Fredags hål!!! ;O så sjukt jobbigt o sitta på skolan från 10,20 till 13,35 Gosch de är hemska tider de ^^
Nu måste jag kolla http://hippson.se ;)
Puss hejs<3
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback