Endless love is blessed love

Usch vad jag ogillar att vara sjuk, Nu sitter jag här och fryser sammtidigt som jag hettar ihjäl,
 kan inte kroppen bestämma sig för ett av dom? Tydligen inte...
Nå kan iaf säga att jag inte är frisk, Har då feber och alldeles orkeslös.. mindre roligt de!
Känns som att de blir en hemma sag imorgon oxå för min ork finns verkligen inte..:/
Nå annars har inte jag orkat göra mkt idag, Jag har sovit och sen orkade jag knappt äta lunch..
sen har jag inte gjort ngt spec, sett TV & kikat vad jag ska beställa hem för häst/ryttar utrustning,
ska göra de snart :)
Ska kolla vad jag ska beställa hem, sen äta och sen beställa och sen sova!


 

Puss från mig!<3
l
Är ganska säker på att de ska hem till ponny ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback