Frida Sandén - Nu eller aldrig

Nu eller aldrig ooohwooho
jag é instängd med en massa arga ord, de é såhär jag känner
 jag som trodde vi var vänner
ingenting är enkelt här på denna jord
jag önskar att du viste, jag önskar att du fattar!

nu eller aldrig, kan du förstå hur jag känner
jag vill int ha något med dey oh göra så varför måste du alltid förstöra
nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner
jag kan inte förlåta dig & glömma och annat kan du bara drömma!
nu eller aldrig

du kanske trodde allting bara var på lek
så varje chans jag gav dig så blev det bara svek
men nu har tålamodet faktiskt tagit slut, jag måste stänga dörren, jag orkar inte mer!

nu eller aldrig, kan du förstå hur jag känner
jag vill int ha något med dey oh göra så varför måste du alltid förstöra
nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner
jag kan inte förlåta dig & glömma och annat kan du bara drömma!
nu eller aldrig

dags att förstå, hur ska de gå?
 du måste inse att du har ett val, allt eller inget
har vi ens något kvar?
ge mig ett svaaaaaaaaaaaaaaar!

nu eller aldrig oohhwooohooooowhhhoo

nu eller aldrig kan du förstå hur jag känner
jag kan inte förlåta dig & glömma och annat kan du bara drömma!
nu eller aldrig...





Nu har tålamodet faktiskt tagit slut, Jag önskar att du viste jag önskar att du fattar!




Kommentarer
Linnea säger:

Robban skulle gissa på 110 någonting^* :)

2009-05-13 | 22:47:13
Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback