I drown in your eyes

Hola!
Kom nyss hem, Har räääzat vespa från skolan ;D
Ok nyss och nyss kanske jag it kom hem, Men typ 30min? ^^
Stannade till i stallet på vägen hem :) Så jag tror jag blev där i typ 40min? (A)
Nu sitter jag iaf och tråkar .. Har nada och göra!
Vill hitta på ngt i helgen, please kom & gör ngt i helgen ;)
och ngn kan vara rolig o adda msn o vara social, [email protected]
Jaja .. får väll kollar pix lite till..;/ Finns 3 bilder jag verkligen inte kan sluta titta på! ;)
Puss på Dej! <333 / Josse

Honestly, You are the cutest person i ever seen,
So what I waiting for?
 I drown in your eyes,
 And When I saw you today started my heart to melt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback