If i touch the sky, Would you cry?

Till helgen blir de hoppträning, GRYMT ROLIGT! :D
Shiet vad jag saknat dom riktiga träningarna på sand underlag!
Men nu blir de ändning på det hela! Hoppträning för hela slanten!
Och inte på typ 70cm höjd, nog blir de nog upp mot 90-100cm iaf :)
Lisa kmr mest troligen med Robert å hoppar :)
Ska bli så roligt! Åh vad jag längtar!!! :D
Ska fixa så det kommer bilder oxå, Haha ponny é bäst <3
Längtar tills de blir tävlingar! :)
ska på KM på Kalix RF iaf ;) kanske ska rida dressyren oxå! ^^
Rider jag dressyren kanske jag rider LC lr LB (:
å hoppar iaf 80cm :)
Nu känns 80cm som ingenting, typ framhoppning för hon grejar de så lätt min super ponny!<3 ;)
Nu kolla övning inför imrg :)
Puss på dej ponny du é seriöst bäst!<3

Jag säger jag älskar dig
jag säger det är sant
jag säger du är bäst
och allt är seriöst sant! ;) <3

Du vann mitt hjärta, tävlande mot en miljon andra
men det var dig jag föll för
du var den som stadigt stod kvar
väntandes efter ett svar
Å inte herregud jag skulle låta dig gå
älskade vänn du förstår mig så!<3

Vi spelar inte kända
vi leker inte bäst
men vi är födda till stjärnor
och kommer dö som en legend<3

Jag skulle gå över öknen för dig
jag skulle simma över oceanen för dig
jag menar det är sant
jag älskar dig så
och skulle seriöst dö utan dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback