It's not a game, It's reality, It's back in fight, Winn or lose

För det första ska jag förlåta mig för mitt SUPER MEGA SJUKT DÅLIGA bloggande!!!!!!!!!!!!!! Men jag har inte haft ngn dator..;/ så har inte haft så stora valmöjligheter annat än å dissa bloggen några dagar...;S

Idag har jag inte gjort så mkt, Var till stallet en sväng efter middagen och dressyrade med Kira :)
Gick bra, Red barbacka och hon var jätte fin! :) Hon har gått super sen i Måndags, Hoppas det håller i sig! :D <3
Sen har jag typ sett Grey's, Man kan inte annat än att älska den serien!? Så sjukt bra! :)
Nu är vi iaf lediga från skolan tills på Måndag, ska bli skönt :)
Sen är det bara 3 ynka skol veckor och sen är det sommarlov! Fy f*n så jag längtar!!!! Vill ha sommarlov NuNuNuNuNu!!!!
På Fredag lr i början av nästa vecka borde mitt förarbevis kma för Lisa hade fått sitt idag (;
Imorgon ska ag nog rida från morgonen om det är bra väder (: kanske ska rida lite cavaletti lr ngt, vet inte riktigt hur jag gör (: Hoppas iaf de é varmt? :D
Har svårt o sluta lyssna på en låt btw, den har lixom fastnat både i hjärtat & i hjärnan - Chris Daughtry -> Over you :)
Sem verkligen måste jag bleka håret ngn dag för de är typ it ens blekt på vissa ställen insåg jag just...;S lr har vetat de sen jag blekte de sist men nu måste jag seriöst göra de, men de sliter ju som *** ! ;s får se hur jag gör.. men borde verkligen..!
Nu ska jag kolla lite andra bloggar och pix o se tv å lyssna på musik, bra kombination, Jag vet ;)
Puss på Er!!!<333 / Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback