Jag siktar mot stjärnorna...

ÄNTLIGEN, Säger jag bara!
Jag är klar med alla bok recensioner jag inte "orkat" göra, men nu é ALLA klara och jag kan faktiskt få högre betyg än G i svenska för då skulle man måsta gjort 4 bok recensioner, Känner mig duktig som gjort klart allt! :D
Och So grejset blev ju klart igr, Inte helt fel de ;D
Då ska man bara komma ihåg o ta med alla papper imrn, Skulle inte förvåna mig om ja skulle glömma dom hemma ;/
Fast jag har lunch på 1 timme å 20 min imrn så de skulle isf vara tjill ;D it för ja nu tänker glömma dom, de är ju lite onödigt ;D
Nå nu ska ja gå o sova för annars kmr it ja orka upp imrn, o de måste jag verkligen eftersom ALLT ska vara inne imrn!!!
Puss & Kram o GodNatt ;* <333
/ Josse
 Film på ngn söt poa jag hittade, tror den är till salu och inte skulle jag tacka nej till å få den inte ;D Tror den heter Queen of Diamond å står på ljusåker men är it helt 100 på de ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback