Jag tror jag tappade 100kg från mina axlar just...

...För jag har gjort klart de stora SO jobbet som ska vara inne på Måndag, Och om man inte hade gjort det får man inget betyg i SO!
Men det behöver jag nog inte oroa mig för nu ;)
Tro inte jag har suttit med böckerna framför näsan i miljontals timmar, För jag började i Torsdags efter skolan och då skrev jag i typ 2 timmar kanske? Sen har jag jobbat med det på svenska & SO lektionen igr på skolan och på mitt hål gjorde jag lite, kanske i typ 30-40 min?
Och så nu i kanske 1 timme, Och ALLA andra har jobbat med de i några vekor (A) Och så är jag liiite efter x)
Men de känns iaf super och ha gjort klart de!! :D Det blev iaf att jag skrev ihop 13 sidor! ^^  tror jag tappade 100kg från mina axlar, Så nu é ja fri hela helgen från vad läxor heter! ;D (Y) Me like! ^^ ska försöka läsa ngn bok ikv, men hur länge kan de ta? 1 timme? Och skriva en recension å lämna på svenskan på Måndag, Kmr iaf hinna med de hur lungt som helst!  ^^
Nå nu ska jag äta :)
Puss <3
r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback