Livet é som ett pussel de gäller att få bitarna placerade rätt

Nu sitter jag hos Lina & vi gör ingeting ;D haha ... nå men vi kollar hästannonser osv :)
Var på stan tidigare men hittade ingenting! Skulle köpa skor, tror ni de finns i rätt storlek då? Näe såklart inte...!
Sen sku vi på häst & hundliv, såklart hade dom tagit bort hästgrejorna och börjat flytta dom när dom bygger om, TYPISKT!
Sen sku ja kolla på lantmanna om de fanns nå hästgrejor .. hittade ett snyggt vitt schabrak, sen vände jag på de åch såklart är de en svart fläck på de då! ;O Sen hittade jag beiga ridbyxor på REA! Prövade och så var dom hel konstiga!
Typ konstiga i benen, snäva runt knäna och konstiga..;S så jag skippade dom oxå! Har bara köpt för sammanlagt 25:- idag.. STOLT SOM VETTE VAD!!!!! :D Beställer grejor från hööks lr hastshopen lr ngt ist ;p
Haha köpte bara en glass, lite godis & en Loka :)
Ikv kanske jag ska hoppa med Kira :) Det ska bli roligt, första gången på sand i år ^^
Vad ska jag hoppa då? Hmmm ... får kolla hippsons sida, kanske finns ngn klurig hoppövning där :D
Målet i sommar är då att hoppa iaf 110cm på enstaka till att börja med :]
Puss!<33
aSånna benskydd vill Kira ha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback