Muuuusic

Vaknade för typ 30 min sen? Var nå så otroligt inne i mitt rum så ja typ höll på dö ;/
Nå jaha .. när ja vakna sku ja ta mobilen som jag trodde låg på golvet, Så jag kollade å it låg den där!
Så gissa vad jag gjort (som inte är ovanligt för mig) jag hade såklart somnat med mobilen i handen å så den låg under kuddarna ^^ Nog äre till att vara duktig! ;)
Just nu sitter jag och hör på musik, Ni ska få 2 bra låtar :)
Jo idag verkar de vara super väder ute, varmt & skönt :)
Eller de borde vara de om de nu var varmt i mitt rum för att solen hade lyst in genom fönstret, Ibland önskar jag att jag inte hade rum på övervåningen med värsta bigga fönstret/balkongdörr.. De blir ofta vääääldans varmt!
Idag har ja inga planer på vad jag ska göra, Får se hure blir :)
Kanske kan få m kusin till stugan å bada ;D Shiet  så kallt de lär vara ^^
Om it annats (om de är för kallt för å bada ^^ ) så kan jag fota, Men då måst ja dra med systemkameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback