vissa sviker andra står kvar, men kärleken till dig står fortfarande kvar!

Kan börja med att säga att det är något så sjukt varmt ute! ;O Inte för jag ska klaga, de är ju skönt med sommar värme ;)
Det é iaf +32 grader i solen nu kl 17.19! Shiet säger jag bara! :D
Annars har jag int gjort så mkt idag, varit i stallet på morgonen och ska dit nu snart & rida :)
Senare ska jag kolla på Hööks hemsida ;P funderar på att beställa en blå jacka och så ska de stå: Josefin Strömberg, broderat på ryggen! ;) Lr ponnyTeamet, Jag vet inte riktigt ännu hur jag ska göra ;D
Nu ska jag iaf kika på pix :P laddade in lite nya bilder tidigare idag, men de kmr bilder på Kira kanske imorgon :)
Puss!<3 / Josse
a

Ni får en bra låt oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback