Yippie ;)

Hade ingen dator igr så ja kunde it blogga men klarade iaf vespa teori provet å uppkörningen utan problems (; Hade bara 1 fel på teorin (: Och jag var över förväntan förvånad att jag bara hade 1 fel för vi hade ju it plugga nå teori innan vi kom dit, började plugga 08.15 (lyssna) sen 10.30 börja svara på frågor på ett papper, så lunch 11 i en timme & så fortsätta plugga med bladet efter, sen när ja var klar läste jag sallt i boken en gång och kikade lite på frågorna på bladet vi fått träna på och se om ja kunde de (; sen kl 15 vare prov, gick super fort och var jätte lätt ;D sen sku vi köra och de gick fin fint :D (Y) Så nu äger ja vespa kort, lr de kmr på typ 10 dagar men de é tjill för ja har ju fixa de ;D
Nu sitter jag iaf här och kollar http://hastnet.se och http://hippson.se och smsar med Emma :)
Ikv blire väll stallet å rida :)
Nå Puss!<3
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback