A drop in the ocean

Bloggade inget igr, men orkade inte.

Skola som vanligt idag då, gick rätt fort och sen for jag till mormor och morfar och var där tills mamma slutade. Åt middag å så där, kollade made och my super sweet 16 på mtv.
Sen for jag hem en sväng, bytte om till ridkläder och for till stallet.
Fixade allt det vanliga till Kira, fyllde hö åt Smokie och så, Kira fick iaf vila eftersom jag red henne igr och jag tänkte låta henne vila igr så hon fick göra det idag :)
Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva så ni får allt nöja er med ett kort inlägg idag.

Sen fyller även mamma år idag, GRATTIS! :) <3

Jo btw, kollade nyss vad jag fick på svenska uppsatsen (nationella) VG som vanligt, så nog är jag väl nöjd men had ju knappast klaga över högre betyg men VG räcker gott och väl! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback