Baby - Justin Bieber

tyck vad ni vill om rubriken (låten), men grabben är grymt begåvad!
Och måste bara säga, för är nog inte så många som vet de av er som läser.
Att Justin Bieber upptäcktes på youtube av Usher, jeo så äre!

Sitter just nu på mammas jobb, väntar här tills hon slutar och så far vi till stallet en sväng.
Eller först ska vi då och köpa daimtårta & grädde, mitt enda krav just nu! ;)
Skoldagen var lika chill som jag förväntade mig, skönt!

SYO ringde mig även då vi hade slöjd och bad mig kma upp till henne om jag hade tid så jag fick ändra mitt gymnasieval.
Eftersom hon sa igr till mig att hon skulle ringa då jag kunde kma och ändra det, så jag slapp leta henne.
Haha inte alla som får sådan service, men är man bäst så är man juh! ;)
Sen sa hon även att jag är den mest ordningssamma elev hon vet, och jag skojjar inte! hon sa precis så! :)
Och vist, det är ganska så hela sant när jag tänker efter:
* Jag har koll på skolgrejerna (vart jag har dom)
* Uppgifter lämnas alltid in i tid.
* Uppgifter lämnas oftast in ganska mkt fortare än vad dom behöver lämnas, som mitt HK arbete. Dom andra har börjat med det i veckan. Mitt är klart sedan flera veckor tbx.
* Har jag rester att göra, görs dom bort fort.
* Har jag bestämt mig för ngt, då blir det oxå som jag vill!

Det sa dom till å med på mitt utveckligssamtal igr, att jag är egentligen en målmedveten person (haha det brukar inte låta så på mig) om man t.ex pratar om skolan för då säger jag bara: "äh, men de löser sig." "men jag kan inte de." Men jag vet att jag kan det mesta jag säger att jag inte kan. Och allt löser sig för jag ser till att fixa prov, uppgifter. Dock är jag väldigt lättlärd så jag brukar inte plugga till prov men brukar endå ha VG -> MVG på dom. Ngt jag är grymt glad över!
Och om jag verkligen vill ngt så ser jag till att det blir som jag vill. Och så är de bara!
Som med nationella t.ex.
Peter (matteläraren) trodde inte att jag skulle klara det eftersom jag behövde ganska så mkt poäng på C-delen för att klara provet.
Men är man mig, och har man bestämt sig att man ska ha ett G i betyg så ordnas det oxå!
Och vist klarade jag de, jag fick till och med mer poäng än vad jag behövde för att få G.
Och kan då lägga till att han blev förvånad, lika så min mentor.
Och tro inte jag hade pluggat ngt på formler eller så inför nationella.
Men är man som mig och verkligen vill ngt så ser man helt enkelt till att det blir som man vill :)


Så nu är mitt gymnasieval ändrat. Och det blev varken NV eller OP.
Sökte till teknik med design inriktning. Både den vanliga SYO och en praktikant SYO som var med idag tyckte jag skulle gå det eftersom inte estet började och Inger sagt hur begåvad jag är inom sådant.
Och det lät helt sjukt roligt faktiskt, så även om mina estet drömmar krossades så är hoppet tillbaks :)
Bara jag får vara lite estetisk är jag rätt nöjd. Och tro mig, de borde nästan synas på mig att jag är en "sådan person" bara av mitt val av hårfärger att bedömma.
Dom är aldrig riktigt vanliga! Det är inte mig lixom, jag måste få sticka ut ur mängden! :)
Rött, 2-färgat, snart blir de nog ändrat lite till. Men hur säger jag inte! ;)
Bara Ammi som vet vilken färg ;D
Och vanligt, det är det inte ;D
Sen en till sak man kan lägga märke till av de estetiska hos mig att se på, jag brukar ha målade naglar med mönster på. Som jag målar själv, på mina egna naglar och inge lösnagel tjorv.
Med mönster menas inte typ randiga, utan ännu lite mer "avancerat" :)
Men de är sådan jag är, älskar att sticka ut från mängden med mitt utseende ;D

Nå nu ska jag .. göra ngt annat än att blogga.
Pusspuss :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback