Black Eyed peas - Meet me halfway

Just nu så sitter jag på mammas jobb för att fördriva lite tid, finns ju hallelujah en dator här ;)
Sen, typ 12.20 traskar jag tbx till skolan och då har jag nationella i matte. Usch på de!
Men slutar iaf efter det men ska ändå inte stressa för vi har 100min på oss att göra provet. Och slutar lika som senast 14.20 så de är ju tidigt jämfört med vad jag egentligen går en Torsdag.
Till 15.10 egentligen så skulle ju lika tjäna 50min om jag så satt till 14.20
Beror helt och håller på hur svårt/lätt? provet kmr vara :)

Sen har jag även ridförbud idag, eller ja enligt mig sj.
Eftersom det är 6år sedan Star kastade av mig så min vänster arm krossades lite.
Och tänker inte fira det på samma sätt med 6års jubileum ;)
Har inte ridit det här datumet sen jag ramlade av och bröt armen, så hoppar över det idag med ;)

Nåja nu vet jag inte vad jag ska skriva, så pusspuss :)



hihi en jätte gammal bild på mig och Star :) Fifan hur jag saknar dig grabben, Rest in peace :( <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback