Clean

Duktig jag känner mig som städat mitt rum, vilket var obeskrivligt behövligt!
Nåja efter 3h städning, ja det tog faktiskt så länge... (a)
Så har jag nu en paus, men ska strax plugga!
Jippie vad roligt, har ett slöjdprov jag inte gjort som jag måste göra i veckan, engelska film redovisning, bokredovisning och jag har inte ens läst ut boken, typ 200 sidor kvar.
Fast det var chill, Annica sa att jag bara behövde skriva om det jag läst eftersom min bok är så lång och dessutom är på engelska.
Sen ska jag skriva ihop lite bokrecensioner som jag ska ha till svenskan, eftersom jag aldrig skriver dom direkt jag läst ut en bok.
Haha nåja tur man kmr ihåg vad dom handlar om iaf.
Vr och red Kira tidigare idag, eller jag skrittade henne bara för var barabacka och hon var så pigg så det gick inte att göra ngt annat än att skrittjobba henne.
Men syster min for till stallet nyss och hon skulle kanske tömköra henne :)
nu måste jag plugga!
Pusspuss  :)



bilden är typ 5-6år gammal?
Min förra b-ponny Starbell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback