Demarco - Standing Solider

Snabb bloggar bara nu, så inge långt!

Har vart till stallet efter middagen, ridit kira ett tag men vi kom inte överens idag för jag hade ingen motivation.
Så blev rätt mkt skritt jobb och skänkelvikningar, fram/bakdelsvändningar.
Sen har jag typ bara duschat, ätit, sett tv och suttit med datorn. chill :)
Har nationella i matte imrn, fyfan kan ju tänka mig hur mitt huvud kmr vara då "öööh .. jaha, jag kan ingenting"
Typ så, nationella i matte låter svårast .. matte är svårast, typ..
Inte förut, då var de galet enkelt! Räknade till å me 8:ans bok i 7:an för ja hade räknat ut 7:ans innan jul, för då fattade jag ngt. Kan till å med kalla mig smart! ;O
Men nu är matte de värsta ämnet som finns, fattar nada. Och vrf?
För att våran lärare helt enkelt är värdelös på att förklara, men ursäkta men så är det ju!
De märkts ju tydligt eftersom jag var smart och kunde räkna matte förut och tyckte det var jätte lätt, men när jag sen fick byta lärare å lärarn inte kan förklara så är det ju läraren det är fel på!
Ursäkta då .. men ska man tala sanning så är de ju så! :)
Nå nu ska jag sova, så jag iaf inte är trött på nationella i matte för de lär ju inte vara ngt hitt!?

Tror jag var vaken till 02.10 kvällen innan vi gjorde svenska nationella skrivdelen, haha å då var de jobbigt för jag var så trött.

Godnatt! :)



gammal bild, men orka inte leta ngn :)
Typ förra året på våren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback