Donkeyboy - Ambitions

Godmorgon, kan börja med att säga att jag är grymt trött.
Fast det kanskte inte är så konstigt eftersom jag vaknade för 10min sen, haha :)
Skola sen då, tur det är Tisdag för dom brukar gå rätt fort :)
Har musik direkt på morgonen, eller 08.10 om jag nu ska vara exakt. Sen engelska, lunch, slöjd, svenska och so.
Så har rätt hyffsade lektioner idag, bara so:n som är enormt seg!
Nåja nu ska jag börja avrunda inlägget för ska snart åka till mormor och morfar för att äta och fixa mig, mamma börjar tidigt och jag orkar inte åka buss.
Eller snarare gå ner till bussen ;)
Pusspuss :)

Och Grattis Evelina Engman på födelsedagen! :)


Kommentarer
Evelina säger:

tackar :D

2010-04-20 | 15:00:47
Bloggadress: http://evelinaaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback