En ledtråd för att finna sig själv, för att kunna känna sig levande igen

Orkar inte blogga nå långt nu, ska gå och sova strax eftersom de är skola imorgon.
Taggad? knappast!

Har iaf vart i stallet idag, imorse mockade och fixade jag allt de vanliga till Kira sen tränade jag lite NH med henne på ridbanan, eller försökte kanske de heter.
Kira for mest omkring och busade ;)
Sen efter middagen var jag tbx till stallet och dressyrtränade m. henne.
Helt sjukt, jävla, underbart, otroligt perfekt ponny jag har! Seriöst finare kan verkligen inte finnas! :O
Hennes steg alltså, SHIET!
Hon var helt underbar att jobba med och det gick super!! :) <3
Lovar att med träning skulle hon kunna gå SM.
Och jag säger de med handen på hjärtat, för min ponny är otroligt fin! :) <3
Nåja slut på ord i huvudet, puss på er! :)



Bild från idag, mamma har fotat :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback