Eyes on fire

Just nu sitter jag på mammas jobb och gör absolut ingenting! Väntar tills hon slutar vilket är om 2h! ;O
Skola idag som vanligt, gjorde gammla nationella prov i matte. Eller C-delen.
Det är sjukt för tränings nationella går alltid MYCKET bättre än dom "riktiga" nationella! ;O
Har nationella imrn, så får hoppas det kmr gå bra men det skulle jag inte tro det gör..
Sen pratade man med SYV om gymnasie, kom inte direkt fram till ngt iaf.
Bara att hon inte verkade gilla min inställning till gymnasieval eftersom jag måste välja om när estet inte startar.
Vadå, inte mitt fel att estet inte startar och jag inte är så sammarbetsvillig på gymnasiefronten.
Skolan får väl förfan skylla sig själv om elever tappar skol lusten (?) (som man redan har nog liten) då ett gymnasieprogram man vill gå inte kommer börja, nåja that's it!

Ska iaf kolla http://gymnasieguiden.se nu, fast till vilken nytta vet jag inte men för att fördriva tid om inte annat.
Sen måste jag till stallet en sväng då mamma slutar, eftersom min syster verkligen inte kan planera tid!
Ni kan ju vara social på msn eller nå eftersom jag kmr måsta sitta här 1h + 45min till eller nå.. *suck*
Nåja, pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback